Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

carolusI

11. 1. 2011 3:08
Takové řeči

jsem slýchal od lidí, kteří vlezli do KSČ.  Mezi svými slušnějšími  známými se podobně obhajovali. "Když tam nebudu já, bude tam někdo horší."  Zní to moc krásně. Ale ten kdo podpouje zločince, je sám zločinec. A těžko ho můžeme považovat za slušného člověka. Když podáš ďáblovi jen jeden prst, jsi celý jeho.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

11. 1. 2011 6:53
Re: Takové řeči

Dobrý den, 

přeně dík yz atrefnou reakci, s Vaším příspěvkem v obecné rovině nelze než nesouhlasit, akorát jsem přesvědčen, že zároveň by mělo zaznít, že nelze paušalizovat a že je třeba rozlišovat, tj. podívat se pod povrch. Co vy víte,  třeba to v některých regionálních organizacích ODS a ČSSD vře, akorát to (zatím) není vidět ven. Při psaní příspěvku jsem přemýšlel, zda to srovnání s dilematem slušných lidí v období normalizace do článku dát či nikoli, usoudil jsem, že by to působilo kontraproduktivně, primární smysl toho článku je povzbudit, dodat odvahy těm, kteří se zatím neměli odvahu se ozvat .- niikoli paušálně odepsat. To by nikam nevedlo, to bychom právě pomohli těm kmotrům, chápete?

Děkuji a přeji příjemný den,

Martin Uhlíř

0 0
možnosti

markr

10. 1. 2011 21:48
Ono je to celkem jedno...

Ví to každý zahradník - když sklidíte jablka a uložíte je do lísek, je třeba čas od času úrodu prohlédnout a shnilé a plesnivé vyházet, jinak přijdete o všechno. Stejně tak se stanou ze slušných "plesnivá jablka" už jenom tím, že jsou s těmi shnilými a plesnivými v jedné lísce (pardon, straně).

---

Jistě budete slušný, poctivý a odborně zdatný, o tom nepochybuji. Ale jste v jedné lísce (pardon, straně) s Kalouskem a spoustou jiných přeběhlíků. Mám proto o Vás strach, abyste nezplesnivěl a nezačal hnít - v TOP09 vám totiž chybí zahradník, který by plesnivou hnilobu vyházel. Hoďte Kalouska na kompost, obložte ho jeho složenkami, které rozesílal před volbami a pak se pořádně umyjte, jen tak se uchráníte.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

11. 1. 2011 23:25
Re: Ono je to celkem jedno...

Nejsem jablko, jsem člověk.

0 0
možnosti

DanielPuschman

10. 1. 2011 9:39
TOP09

No vzhledem k tomu, že jste v TOP09 celkem chápu váš chápavý a smířlivý tón. Ale je mi jedno, jestli v ODS, ČSSD, KSČM nebo TOP09 je někde na nějakém bezvýznamném postu slušný člověk, tyhle strany jsou pro mě naprosto odepsané, protože mají ve vedení zkorumpované mizery, a považují defraudaci za běžnou praxi. Ti vámi zmiňovaní slušní nemají šanci cokoli změnit, viz reakce slušného pana Nečase na Drobilovu korupci.

Mimochodem, kolik musí vygradovat člověk v TOP09, aby se dostal do vyšší funkce? Předpokládám, že vyrovnat se mistru Kalouskovi může být dost těžké, nasadil laťku dost vysoko.

Poznámka: ne, bohužel nemám důkazy o korupci pana Kalouska, to už by dávno seděl. A ano, i přes to mám tu drzost si o něm myslet, že je to zkorumpovaný defraudant. Padáky, nikoli zlaté. Ty by si měla dát TOP09 do znaku. A tak dále.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

10. 1. 2011 9:47
Re: TOP09

Dobrý den pane Puschmane,

děkuji za reakci. Zkuste se prosím začíst do mých předchozích článku než mě odsoudíte a ukamenujete.

Děkuji, s pozdravem,

Martin Uhlíř

0 0
možnosti

bobecek173

10. 1. 2011 9:26
Gratuluji

Jsem potěšen, že jste si vybral do role jednoho u nejpoctivějších lidí a čestných, právě Tomáše Baťu.

Jsem původem "Zliňák" a můj tatínek byl zaměstnancem u fy Baťa. Vím z vyprávění otce, že každý zaměstnanec byl pro majitele firmy spolupracovník,sám Baťa dokázal pracovat na jakémkoliv stroji a byl spokojený když údržba seděla na zadku a nic nedělala. Prý říkal, když údržbář sedí a nic nedělá, firma jede a tvoří hodnoty.

Bolševik udělal z něj vydřiducha, jenže on postavil celý Zlín a dělal pro lidi.

Ani jeden z dnešních politiků napříč pol. spektrem nesahá panu Tomáši Baťovi ani po kotníky.

0 0
možnosti

certik_bertik

10. 1. 2011 9:24
ono

se krade i leckde jinde

0 0
možnosti

krosita

10. 1. 2011 8:56
bohužel není

0 0
možnosti