Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

carolusI

8. 3. 2011 13:57
Souhlasím

pro lidi otevřené a ne příliš hloupé, je FB opravdu přínos. A neodsuzuji ani ty uživatele, kteří jen spouštějí různé aplikace a k lepšímu využití se dosud nedopracovali. Občas mě zamrzí, když narazím na uzamčený profil,ale kdo nechce poznávat jiné lidi a komunikuje pouze s pár přáteli, má na to nárok. Zásadní odpůrci FB jsou většinou namyšlení hlupáci nesnášející kritiku.Takoví na FB určitě trpí, ale pro ostatní není  žádná škoda, pokud svůj profil smažou. Já jsem na FB poznal pár velmi zajímavých lidí-vynikajících umělců se kterými bych neměl šanci se setkat.   Poznat  takové lidi a jejich díla, je pro mne opravdu přínos, i pro mojí tvorbu. A našel jsem i staré přátele, se kterými jsem za léta ztratil kontakt.

;-DDodatek pro  oloko:  moje cíle jsou asi příliš obyčejné a tak se za ně nemusím stydět a bát se, že je někdo zneužije.

0 0
možnosti

guero

8. 3. 2011 14:59
Re: Souhlasím

R^

0 0
možnosti

October09

8. 3. 2011 11:45
Proč FB ?

Poslední dobou zjišťuji, že FB mi skutečně život zpestřuje možná i obohacuje. Ráda si  poslechnu  a tedy i přečtu názor ostatních na věci kolem.  Pomohlo mi několik diskusí a odkazů na právě aktuální problémy, které řeším. Uvědomila jsem si, že  se svým názorem nejsem sama  (nebo taky ano :-)), díky FB jsem získala  odkazy na zajímavé člínky, videa apod. na jiných médiích, rozeslala jsem je rodině i známým.

Myslím, že svobodu si  každý tvoří  sám, tzn. že cokoli  může omezit svobodu člověka ať je to FB, jízda v autě, partnerský vztah, jídlo, zvyk .... FB je pouze jedna z možností, které si volíme a  se kterými zacházíme každý po svém.  Určitě je legitimní názor , že FB omezuje svobodu, stejně jako názor že  svobodu rozšiřuje a to mě na tom baví.

0 0
možnosti

PájaZítra

7. 3. 2011 21:00
Tyto články mi jen potvrzujou,

jak dělám dobře, že se nenechávám zmanipulovat a vtáhnout se do divočiny všelijakejch pípačítek a ksichtoknih. Získávám tak čím dál větší averzi k něčemu, kde jsem si v minulosti účet nezaložil a nikdy v budoucnu ho tam taky nezaložím.

Jednou totiž dojde na moje slova a po těhle "vymoženostech" ani pes neštěkne...

0 0
možnosti

oloko

7. 3. 2011 20:30
Účet na Facebooku

Založil jsem si, potom smazal a opavdu mi to život obohatilo. Navíc nepotřebuju, aby si pak kdokoliv četl co tam napíšu. Jasně můžu si "zabezpečit účet" a nic se nestane...

Ano pokud nemám cíle a vystačím si s průměrným životem nebo i míň, tak proč si FB nezaložit. Stejně nebude žádný důvod ke zneužití mých dat. Ale naopak?;-) Fotky, statusy, zprávy a všechno možné si pak někdo může koupit v tom lepším případě:-P To není konspirační teorie, ale realita.

Neberu Vám spoustu skvělých zážitků a přátel, které máte, ale dřív nebo později něco smete i Facebook a budeme "ujíždět" na něče jiném.R^

0 0
možnosti