Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mv02

24. 4. 2011 0:58
Bratr

Bez si za Kalouskem ty chytraku!

0 0
možnosti
PP

echo.3.

23. 4. 2011 13:08
Vtipné, Uhlíři!

        :o))

0 0
možnosti
JP

johnpeters

23. 4. 2011 11:37
Vstoupil jsem kdysi

do ODS hned jak vznikla,a ještě ten rok jsem,po jisté fabulaci,pronesené Klausem, zas vystoupilTak rychle mne opustila víra v její pravicovost..Dění v této straně tedy sleduji dlouho,a mohu si tudíž dovolit prohlásit,že tato strana,přesněji její vedení,se stala hybridem mafie, a sekty převážně podvodně zbohatnuvších lidí.Jsem proto rád,že jsem se tenkrát rozhodl správně,a odhadl jsem směr,jakým se tato partaj pod vedením tehdejšího předsedy bude ubírat,a tím si zachoval tvář rovného muže.EU

0 0
možnosti
RP

Rudolfova pritelkyne

23. 4. 2011 12:26
Re: Vstoupil jsem kdysi

Jestliže říkáme bývalým členům KSČ, aby nám nekázali o zhoubnosti

komunismu, když v té straně sami byli, tak se tím řiďte i Vy ve vztahu k

ODS. Buď ODS je dobrá, a potom nám nedělejte přednášky o její

zkaženosti, nebo je špatná, ale potom jste se na tom podílel, takže

zalezte do kanálu a neotravujte.Sklapněte svá ústa a mlčte, jako mají mlčet bývalí komunisté.

0 0
možnosti
JZ

Josef Zelený

23. 4. 2011 10:40
Volím a budu volit ODS

Ze všech stran, které jsou pro mě volitelné (tedy kromě komunistů) pouze ODS byla rezervovaná vůči EU. Byla a je to jediná významnější politická strana v ČR, která nebyla eurohujerovská. Má určitě své chyby, ale to ty ostatní mají také. A navíc je tu ta přednost, že vůči EU jsou rezervovaní. Proto v dohledné době vždy budu volit ODS. Strany, které dodnes horlivě propagují ještě užší evropskou integraci, když vidíme, že už ta stávající integrace jde daleko za rámec racionality, jsou pro mne nepřijatelné. Nají všechny chyby, které má i ODS (korupci, kariérismus, lhaní) a navíc ještě tuto.

0 0
možnosti
M

martinuhlir.blog.idnes.cz

23. 4. 2011 10:50
Re: Volím a budu volit ODS

A co říkáte na dehonestaci pana Michálka z úst premiéra Nečase, poté co pan Michálek upozornil na podezření z korupce, půlmiliardová "malá domů" do stranické pokladny ODS a kdy z bývalého ministra Drobila, který panu Michálkovi nabízel úplatek ve formě pozic enáměstka ministra výměnou za zničení důkazních materiálů (nahrávek), se stal hlavní ideový stratég ODS a údajně se chystá jeho návrat do vlády.

0 0
možnosti

INDNIK

23. 4. 2011 10:09
Kozy a kozy jsou rozdílné,když....!

Pane kolego,

naprosto souhlasím a věřím, že nestratíte humor nejen v osobní životě ale i politice.Nik;-D[>-]EU

0 0
možnosti
JB

baranka

23. 4. 2011 10:03
Jj , jsou to stejní haj..... jak v TOPce , VV a ČSSD

:-/

0 0
možnosti