Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Crowax

7. 5. 2011 23:44
Ano humorné

Jenže ze strany odpůrců. Redakce a někteří obzvláště, Vás asi mají v přízni, takže omylem jsem tu zase. Víte co mě pobavilo? To co je již zmiňované níže, užívání hákových křížů (mimochodem japonci by se vám vysmáli, je to mnohem starší symbol užívaný v mnoha společnostech, už vidím tyhle odpůrce, jak je ženou klacky za to, že jim ničí svastiku v chrámech)... Transparenty nejsou ani česky. Ano, toto napovídá, jak hloupý je ten, kdo jím mává nad hlavou. Jistě v DS či DSSS či NO a dalších komediantských organizacích je spousta těch, co sympatizují s myšlenkou třetí říše a podobnými pohádkami.

Ale neodpustím si upozornit na jednu věc. Cikáni (nehodlám použít politicky korektní termín romové, spousta z cikánů ho nemá rádo) jsou problém, kdo tvrdí, že ne, tak nežil tam kde oni.

Ti co tyhle akce pořádají, se snaží aspoň upozornit protestem, tak jak nám to demokracie umožňuje... A co děláte vy, jejich odpůrci? Nic, jen chodíte prudit. Dochází mi znaky i nervy. Raději končím.

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

6. 5. 2011 17:26
:-)))

Tak takhle mě nikdo dlouho nepobavil !!! ;-D;-DR^R^R^ Díky - Ludmila

0 0
možnosti

Politicky korektní lež

6. 5. 2011 17:29
Re: :-)))

váš život asi nebude moc humorný;-D

0 0
možnosti

český_vesničan

6. 5. 2011 15:52
...mám dotaz...co je na těch fotkách humorného...????

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

6. 5. 2011 16:27
Re: ...mám dotaz...co je na těch fotkách humorného...????

Pokud to nevidíte, tak to asi nemá smysl vysvětlovat. Doražte příště osobně :-)

0 0
možnosti

L_N

6. 5. 2011 12:08
Že Vy jste tam

vůbec nebyl?!? Já jsem si ještě před celou akcí prošel bronxem. Můžu Vám říct, že jsem měl pak docela jasno, které ze zúčastněných stran nemají moji podporu.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

6. 5. 2011 15:35
Re: Že Vy jste tam

Byl.

0 0
možnosti

syrsyrecek

5. 5. 2011 17:26
Ale

je zajímavé,že mezi nácky hákový kříž téměř neuvidíte,ale naopak jejich odpůrci v nich mají evidentně zalíbení a na jejich protishromážděních jich bývá celý "les".No není to k zamyšlení.8-oJsem též odpůrce nácků,ale nikdy by mě nenapadlo vyrazit do ulic s hákovým křížem v ruce,byť všelijak upraveným;-(Hákový kříž zůstane hákovým křížem!!!8-o

0 0
možnosti

Martin V2

5. 5. 2011 21:01
Re: Ale

Máte recht! Napadlo mě to u fotky, kde je (asi) hákový kříž házen do koše, ale vypadá to, že ten panáček tzv. hajluje.

0 0
možnosti

Gwen D.

4. 5. 2011 20:38
Fiha, z extremu do extremu

Existuje nekde nejaky zlaty stred nebo mame jenom neonacisty versus prestarle hipiky mavajici Nacickem? Bezny clovek s neonacisty nesympatizuje, ovsem nesympatizuje ani s temito druhymi extremisty, kteri si chteji nemakacenka pestovat a bojovat laskou... Laska neni reseni, reseni je pevny a stejny metr pro vsechny! Zadne vyjimky. Pro nikoho! A autor pobavil v diskusi, vymahani jmen, oznamovani na policii. To se zase na policii pobavi.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

5. 5. 2011 6:46
Re: Fiha, z extremu do extremu

jo, docela jste mě pobavil, díky a hezký den

0 0
možnosti

Rob J.H.

4. 5. 2011 11:43
super

Brno mi udělalo radost a Váš blog taky - na fotkách je vidět různorodá společnost a pohodová atmosféra, hrubě to kontrastuje s tím nesmyslem, který pustila do světa ČT a proti němuž se již oficiálně ohradila řada veřejně činných osobností. Navíc kdo zná dějiny i současnost (neo)nácků, ví, že pochody jsou pro ně velmi důležité a je rovněž velmi důležité se proti nim postavit. Jsem rád, že zatím to u nás nevypadá na maďarskou cestu a děkuju Vám i všem zúčastněným R^[>-]

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

5. 5. 2011 6:49
Re: super

Děkuji Robe, ano byl to skvělý zážitek. Nebojte se, oni i ty média si toho časem všimnou, že se občanská společnost probudila a že náckům spadl hřebínek :-) Něco mi říká, že se Vandas bude nějakou dobu větším městům vyhýbat. Mějte se fajn, M.U.

0 0
možnosti

PanPredseda PP-1

3. 5. 2011 23:44
Pane Uhliri, mel bych poznamku k anonymite diskuteru:

Nejen Vam, ale i mne uz bylo vyhrozovano a to fyzickym napadenim ze strany jednoho docela nechvalne prosluleho blogera. Jsem proto rad, ze zde mohu vystupovat pouze jako PanPredseda PP-1 (pripadne casem nejaka dalsi reinkarnace), protoze spory resim fyzickym nasilim jen velmi nerad.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

4. 5. 2011 2:28
Re: Pane Uhliri, mel bych poznamku k anonymite diskuteru:

Této poznámce příliš nerozumím. Ale chápu, že lidé, kteří mají strach mohou cítit s prominutím "preventivní předpos*anost" i v naprosto běžných situacích. Je to samozřejmě Vaše právo, jen se divím, že jste to sem vůbec psal... ale když už, tak ta samotná šroubovanost zdůvodnění je pak asi pochopitelná více, ono kratší leč pravdivější "jsem zbabělý" by se asi nikomu nepsalo snadno.

0 0
možnosti

Kolumbo

3. 5. 2011 22:16
Náramná legrace!

Už se těším, jak příště Vandasovci "zablokují" průvod "duhových lidí" se stejnými argumenty - dají si na praporce haknkrajce /pravda přeškrtnuté/ , namísto nápisů "teplouše tu nechceme" si napíší na transparenty "náckové neprojdou" a prostě průvod s "alegorickými vozy" dál nepustí, popřípadě na něj naháží dýmovnice. A jsem zvědav, co na takovou "obranu demokracie" řeknenaše  "pokroková humanistická inteligence" - speciálně pan Kocáb a paní Šiklová.

0 0
možnosti

frukoify

3. 5. 2011 16:47
Nemám rád nácky ale

není možné to natírat takhle černobíle. Ani jásání nad odporem proti pochodu sebetupějšího davu nacistů nemůže překrýt hořkou realitu romské nepřizpůsobivosti a neschponosti čehokoli jiného než brát bez práce. Když vynechám romy, kteří tady jen kopou za svou stranu, musím konstatovat že zbytek shromážděných lidí je buď hloupý nebo ideologicky zaslepený. Většinou obojí. A to na obou stranách. Pořád mi tady chybí ta snaha o skutečné zapojení-integraci ve smyslu nejen brát ale taky se snažit něco dávat. To že náckové řvou je rasismus, ano. Ale to že velká část slušných lidí z bílé většiny má v podstatě podobný názor by je měla přivést minimálně k nějaké sebereflexi. Tak daleko ale romové přemýšlet neumí a hlavně nechtěji.

0 0
možnosti