Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavelthelong

19. 11. 2011 22:01
mam ted Navigon 2510 koupeny v SRN

problemy byly od zacatku s funkci TMC do doby updatu firmwaru, ted mi upadla prisavka, coz dle internetu je zrejme vyrobni vada. Ackoli je to v zaruce, tak jsem si koupil celou novou nozicku, protoze s Navigonem nema vubec cenu jednat, je prakticky neprustrelny - na kontaktni linku se nedovolate ani za 10 minut, ale telefonni poplatky platite neustale.....to jsou minusy. Od navigonu mam jsem koupil uz 3 navigace, vzdy v nejake akci, a v zasade je to rpo mne nejak vyhodnejsi nez Tomtom, ktereho mam v mobilu (pri koupi pouziteho smartphonu tam byl uz nainstalovany Tomtom 6)  Ve srovnani mam radsi Navigon, navic jsem mel 1 rok upgrade map zdarma a stejne je dneska levnejsi nez upradovat mapy v navigaci tak upgradovat cely pristroj. P.S. nedoporucuji si v SRN nechat nic opravovat - kdysi jenom nahrani noveho SW do mobilu (aby spravne fungoval) vycislill O2 na 70 eur -nastesti byl mobil posledni den v zaruce.

0 0
možnosti

rockhopper01

15. 11. 2011 14:09
Navigon

Stačí se podívat na jejich FB Page, čirá esence nevhodné komunikace se zákazníky.

0 0
možnosti