Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Curenzym

9. 4. 2011 18:11
Děkuji

Perfektní článek, není co dodat. děkujiR^

0 0
možnosti
J

Jan.Tleskac

9. 4. 2011 17:55
"začíná slovy na demonstracích a končí vraždami"

Občané jsou frustrováni nespravedlivým přístupem k oběma stranám sporu.

22 let když je pachatel bílý člověk nebo 5 let když pachatelem je Cikán. To se potom  nedivte slovům demonstrantů ani později pokud nespokojenost občanů pro vás nabude nepříjemný spád.

Chtěli jste přísný soud pro bílé žháře ale pro cikánské násilníky přísné soudy nežádáte. A tady je výsledek. Demonstrace v Krupce dnes a co bude zítra nevím ale nebudu se divit ničemu při takovém přístupu a dvojím metru našich soudců.

0 0
možnosti
F

felson

9. 4. 2011 18:06
Re: "začíná slovy na demonstracích a končí vraždami"

22 let nebylo maximem, které dospělý pachatel mohl v dané trestní kvalifikaci dostat. 5 let bylo maximem, které mladistvý pachatel mohl v dané trestní kvalifikaci dostat. Plus mu byla nařízena ochranná detence.

0 0
možnosti
JJPDA

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

9. 4. 2011 17:48
nene

rasizmus začíná tam kde nejsou uplatňována stejná práva a povinnosti pro všechny

0 0
možnosti
J

Jan.Tleskac

9. 4. 2011 18:00
Re: nene

Vyhraný soud někdy být prohrou ale prohraný soud může být i výhrou.

0 0
možnosti
PZ

Mumrli (ještě monokulturnější)

9. 4. 2011 17:41
Nevím jak Vy,

ale já, kdybych si měl vybrat, radši bych měl za všechny sousedy členy DSSS, než za jediného ze sousedů cikánskou rodinu.

Myslím že v prvním případě bych se, narozdíl od toho druhého, o majetek a zdraví bát nemusel.

Asi jsem holt rasista, no. Ale jsem na to hrdý.

0 0
možnosti
R

rulemaniac2

9. 4. 2011 17:46
Re: Nevím jak Vy,

to jsou taky kvitka ... ale rozdil je zasadni ... pokud vas napadnou, budou potrestani ... proc? protoze jsou bile pleti ... rasismus naruby

0 0
možnosti
R

rulemaniac2

9. 4. 2011 17:37
vzijte se do kuze lidi kteri tam ziji

Pokud tam nezijete vite kulove pane autore .. ja zil v Teplicich coz je vedle, v Krupce jsem byl chvilicku jen bohudik .. ale jednu dobu jsem tam byl denne i pracovne .. velmi nebezpecne misto, hlavne po setmeni .. zkuste se dotoho vzit a nebudete se divit ze spina jako DSSS tam ma podporu .. a ma ji mezi slusnymi lidmi take, ale jsou jiz zoufali z toho jak jsou diskriminovani, utiskovani rasisty naruby ... nastehujte se do Krupky na tri mesice a zkuste pak psat o svem nazoru

co se Patrika tyka tak si predstavte kdyby to bylo naopak ... tak rodina postizeneho cigana kluka najde a zabije, za to vam rucim, tihle ano.

0 0
možnosti
P

Pepito-To

9. 4. 2011 23:25
Re: vzijte se do kuze lidi kteri tam ziji

R^

0 0
možnosti
P

perendab

9. 4. 2011 16:58
Děkuji

Ještě jednou děkuji za zvařejnění nádherných příspěvku z facebooku. Jsou perfektní.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

9. 4. 2011 17:15
článek je stejně demagogický jako extrémistické strany samy

1) Je jen málo lidí, kteří nikdy v životě nevyslovili větu: "Já bych je všechny......(dosaďte dále dle libosti)". Takž dle emotivních výkřiků nelze každého označit za fašistu.

2) ne každý, kdo něco takového vysloví, to myslí jinak než jako projev momentálního hněvu či frustrace.

Sám za sebe mohu říci, že ve věku 20+ jsem podobnou větu minim. u piva určitě vyslovil bůhvíkolikrát. (dnes 40 už si podobné komentáře umím odpustit) Přesto Vám mohu říci, že je více než jisté, že bych doslovné uplatnění takovéto věty nejen nepodporoval, ale aktivně proti němu vystoupil. Pokud vám gang zlodějů v tramvaji ale ukradne peněženku, asi to vyslovíte taky. K reálnému fašismu či nacismu to má daleko, předaleko.

P.S. to ale nemění nic na tom, že příspěvky z FB opravdu asi nebudou z výkvětu inteligence.

0 0
možnosti
M

multikulturista

9. 4. 2011 16:51
"Nejsem rasista, ale

meli by se postrilet", priklad, ktery uvadite, patri do slovniku tech nejhorsich nacku a primitivu, kterym se slusni lide vyhybaji. Jenze se mi stalo, ze z ust nekterych tech "slusnych" jsem slysel vetu : "Nejsem rasista, akorat nemam rad cikany !" Ja jsem samozrejme po tomto vyroku nemlcel a ztratil jsem tak nekolik "slusnych a dobrych znamych". Ale cert je vem ! Pro tento postoj jsem nasel definici : tzv. "soft rasismus", bohuzel nejrozsirenejsi projev rasismu v CR a okolnich statech.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

9. 4. 2011 17:06
Re: "Nejsem rasista, ale

mám se za tolerantního člověka....ale po pěti letech ve čtvrti s těmito čechoindickými bratry jsem také soft rasista.

Možná, že je nerasista jen špatně informovaný soft rasista.;-D

0 0
možnosti
K

Koudyrr

9. 4. 2011 16:38
Nesouhlasím s autorem

Autor se ohání blbostí neonacistů a přitom tady mluví něco o fašismu. Pokud

chce něco takového prezentovat, tak ať si zjistí jednotlivé významy slov. V ČR

máme pár neonacistů, početnější skupinu nacionalistů a většinu národa, které

vadí neustálé manipulování se slovy jako rasismus, menšina, občanská práva atd. - to všechno vztažené na jednu menšinu Romů.

Snažíme se očerňovat názory a postoje podle toho, jak to je zrovna moderní. Když se skloňuje slovo rasismus, pak nesmíme říci křivé slovo proti Romovi, protože pak jsme označení za neonacisty atd. Když soud přednáší rozsudek proti Romovi, soudce musí být opět smířlivější, protože by se opět mohlo skloňovat slovo rasismus.

0 0
možnosti
K

Koudyrr

9. 4. 2011 16:39
Re: Nesouhlasím s autorem

V ČR máme nejpočetnější menšinu Vietnamců v Evropě, kdyby jsme byli rasisté,

byla by tu pro ně taková svoboda podnikání? Jsou tu snad každodenní problémy s

útiskem Vietnamců? Rasismus v ČR není. Problémem je pouze menšina Romů, kteří

chtějí, abysme se o ně starali a odpouštěli jim jejich činy. A to pouze na

základě nějaké představy o rasismu.

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

9. 4. 2011 16:34
Z jiného města daleko od Krupky

http://www.denik.cz/z_domova/parte-romu-ktera-bila-lidi-na-ulici-je-policie-bli.html

 

Cituji: "Mladíka nejdříve povalili na zem a kopali jej do hlavy i do zad. Když se

vzpamatoval a chtěl z klubu odejít, začali jej bít znovu. Potom utekli

pryč... Policisté útok stále vyšetřují. Je klasifikován jako přestupek proti občanskému soužití, nevylučují však, že jej stejně jako předchozí případ přehodnotí na trestný čin." Tohle je ukázka toho, že na stát dnes spoléhat nelze. Slušné lidi totiž nechrání. A kdyby o případu Patrik neřvala půlka českého Internetu, zametl by ho stát pod koberec nebo udělil podmínku.

0 0
možnosti
HF

Cofola

9. 4. 2011 16:42
Re: Z jiného města daleko od Krupky

A o tom to je. Pan Uhlíř totiž bohužel není schopen rozeznat akci od reakce a příčinu od důsledku.

0 0
možnosti
NC

nesmrtelný Chuck

9. 4. 2011 16:34
Když chceš argumentovat, musíš si to

dobře promyslet. A Západní Evropě skutečně vždy proti srazům nacistům přijde mnoho lidí. Proč? Protože tam jsou cikáni pod kontrolou. Protože když cikán něco provede, jde sedět stejně jako kterýkoliv jiný. U nás se cikáni preferují, jejich činy se neohodnotí jako ostatních.Ten nešťastný Patrik je jen špička ledovce, co se u nás zde strany cikánů děje. Kdyby naši novináři a soudci měřili všem stejně, neměli by náckové jediného člověka, co by je podporoval. V dnešní době všichni Češi bohužel cítí, že náckové jsou jediní, kde se perou za jejich práva a bezpečí. Bohužel to tak je a pokdu s se to nezmění, budou mít náckové podporu veřejnosti.

0 0
možnosti
JK

hyperion.six

9. 4. 2011 22:52
Re: Když chceš argumentovat, musíš si to

to neni chyba cikanu, to je chyba v systemu. a nacci nikoho podporovat nebudou, tim min slusne lidi. jako kazde skupine, jde jim hlavne o sebe, tohle je proste jen cesta k cili, nic vic, nic min.

0 0
možnosti