Diskuse

Klausoláska – příznivci lži a nenávisti?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Borovička

16. 2. 2012 8:09
U Ondřeje Hejmy

doplňte: agent STB X

0 0
možnosti

čistotné čuně

12. 2. 2012 23:54
Písnička

Balíček karet. Doplňování "faktů" k "obrazu svýmu".  Je to taková líbivka. Sice trochu laciná, ale proč ne?

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

12. 2. 2012 21:22
teda chlape

takhle dobře a přitom s vtipem a nadhledem napsaný článek jsem dlouho nečetl. Kromě karmy máte i mojí poklonu. Patřím k těm, kteří s Klausem často souhlasí ale lidsky ho nemají rádi přesně z důvodů které popisujete. Havla si zase lidsky velice vážím ale skoro v ničem jsem s ním nesouhlasil. Článek si zítra taky vychutnám ještě jednou.R^

1 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

14. 2. 2012 8:52
Re: teda chlape

Děkuji!

0 0
možnosti

všd

12. 2. 2012 20:07
Mohl rovnou převzít seznam Radomíry Clément

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010051901

Sice se do něj vloudilo pár chybiček (např. Babice nad Soupravou neexistují), ale jinak tam jsou všichni hezky sepsaní, zvláště z "hnědé zóny".

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

12. 2. 2012 20:32
Re: Mohl rovnou převzít seznam Radomíry Clément

Á, pán je znalec :-) Osobně, nevěřím, že osoba jménem Radomíra Clément vůbec existuje a dokáži si představit, že si tuhle virtuální osůbku na Facebooku vytvořil sám A. B. Bartoš, aby měl pro zpravodajský server IV. cenové zvaný PrvniZpravy.cz téma na článek.

2 0
možnosti

všd

12. 2. 2012 19:50
TGM také měnil názory

TGM byl původně monarchista a austroslavista. Nakonec se stal prezidentem samostatného Československa, přičemž jeden stát se Slováky neplánoval ani těsně před válkou.

Mám z Vás pocit, že tak trochu trpíte patologickou nenávistí ke Klausovi.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

12. 2. 2012 20:06
Re: TGM také měnil názory

Jsou morální hodnoty a pak jsou politické názory, co se týče hodnot, TGM zůstával pevně na svém, a klidně plul proti proudu daleko před tím než se stal prezidentem, viz známá kauza Hilsneriáda. Nevím, nevím, jak by se tvářil na to, kdyby se doslechl v jakých souvislostech použije český prezident tento termín o 111 let později. Další již klasické klausovské chucpe.

Když si přečtete poslední část článku, uvidíte, že osobnosti Václava Klause vidím i pozitiva. Lidksy je mi Václava Klause líto, nechápu, proč tak usilovně pracuje na zesměšňování a ničení svého odkazu.

3 0
možnosti

superluky

12. 2. 2012 16:05
Krásné shrnutí

A do jisté míry i odvážné,vezmu-li v úvahu fakt,že na diskusích idnesu sídlí "hnědá zona".Upřímně jsem rád,že to někdo pojmenuje a nenadělá si do kalhot z pověsti všemocného hradu.Jsem jen zvědavý na reakce místní diskutérů náležící ke koalici část ODS-KSČM-VV-SSO-SUVERENITA-DSSS-DOST.

3 0
možnosti

superluky

12. 2. 2012 16:07
Re: Krásné shrnutí

Upřímně jsem rád,že už to bude trvat jen rok,ale mám obavu,že si tuhle poslední chvíli pořádně vychutná.

2 0
možnosti

MMister.com

11. 2. 2012 18:01
Já jsem Spartakus

Koukejte si mě tam doplnit, hrdino. Martin Pánek -- zakladatel a provozovatel webu euroSEPTIK.cz, noční můry eurosvazáků jako jste vy.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

11. 2. 2012 18:12
Re: Já jsem Spartakus

Proč?

0 0
možnosti

Fany_Prazska

8. 2. 2012 17:37
Stráský není Stránský, prosím, opravte si to.

Máte pravdu v tom, že  je velmi zhoubná kultura proskripcí, tedy seznamů lidí určených k likvidaci (ne nutně fyzické). Nevím, jestli bych na Vašem místě také zkoušela sestavit seznam, jen s opačným znaménkem, ale ty citáty, které vedly k zařazení jednotlivců do seznamu, jsou leckdy velmi překvapivé. Osvěžení paměti. 

Jinak oceňuji zajímavé srovnání novinářů a prezidentů. Snad jen, k v. Havlovi mi jako novinář více sedí Karel Hvížďala, než L. Vaculík.

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

8. 2. 2012 19:07
Re: Stráský není Stránský, prosím, opravte si to.

Dobrý den Fany,

děkuji za zpětnou vazbu. Překlep ve jméně pana Stráského opraven. Ohledně pana Hvížďaly máte pravdu, ale to už měnit nebudu, nechám tam pana Vaculíka.

S pozdravem, Martin Uhlíř

0 0
možnosti

MilVrzal

8. 2. 2012 10:02
Topkař

Psal to topkař a proto to není hodno komentáře.

0 0
možnosti

Světlonoš_v03

8. 2. 2012 9:46
jsem rád že patřím k tomu prvnímu seznamu

na tom druhém jsou totiž opravdu samí "yntelektuálové" typu Jakl, Hejma, Knížák. Prostě samé spodina, intelektuální i lidská

0 0
možnosti