Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

isabell

...

;-D  ... tak obří pokrytec zkritizoval šéfa a dostal padáka, ale omlouvá to slovy německého filosofa.... šmarjá to je tak patetické :-/

+2/0
11.7.2012 22:27

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: ...

Jen si ulevte, jestli Vám to udělá dobře...

0/0
14.7.2012 2:04

isabell

Re: ...

.... a já si celou dobu myslela, že jste dospělý :-/

Chcete si udržet tvář před čtenáři? To by ale měli také vědět, že vám admini předchozí reakci na mne smazali pro vulgaritu.....

0/0
14.7.2012 9:13

isabell

Re: ...

Takže na odpovědi pod blogem čas nemáte, ale na plkání na facebooku ano? Copak je to zase za nesmysl?

Proč nedokážete alespoň malinko chlapsky přiznat, že vás vytáčí anonymita těchto diskuzí a proto radši chcete adresnější face "diskusi"? :-P

0/0
15.7.2012 21:48

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: ...

Dobrý den, ale já nic neskrývám :-) nevyváženost těchto diskuzí mi opravdu vadí. Diskutovat s někým, kdo si za svým silným názorem umí stát jen pod rouškou anonymity považuji za ztracený čas. Lidi, kteří mi chtějí dát férovou zpětnou vazbu si cestu najdou (pokud nejsou na FB, nabízí se webový formulář vpravo).

Sbohem. Přeji, ať jste ve svém životě šťastný/-á... protože Váš způsob tomu doposud příliš nenaznačuje.

0/0
17.8.2012 11:02

isabell

Re: ...

Vy si ty osobní útoky nedokážete odpustit, ale stejná zpětná vazba vás vytáčí, to je symptomatické pro lidi, kteří nejsou schopni obhájit své názory i před anonymním "davem".

Já jsem se vám zde představila, (jistý jiný bloger toho ihned zneužil), za svými názory si stojím, ale diskutovat budu tam, kde je blog, tedy názor zveřejněný, pokud vám zdejší platforma nevyhovuje, je od vás velice pokrytecké, že zde své blogy zveřejňujete.

0/0
17.8.2012 11:37

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: ...

Jak jsem již napsal, držím Vám palce, ať v sobě najdete odvahu svůj prezentovat i pod svým vlastním jménem, nejen přezdívkou. Loučím se, protože na sebe v diskuzi narážíme pravděpodobně naposledy. Diskuze pod svými blogy již nezapnu. Můžete to považovat za zbabělé, pokrytecké, apod. - jak je libo. Je to Váš názor. Já to zpětně hodnotím jako dobrou zkušenost, ale jsem rád, že jsem se rozhodl pro změnu. Ušetřený čas a hlavně energie za to stojí :-)

Přeji příjemný zbytek léta, Isabell, mějte se fajn (bez jakékoli ironie), Martin Uhlíř

0/0
17.8.2012 13:16

anna585

Uschlý, Ulejno, Uhlíř - parafráze na váš loňský blog

Pane Uhlíři, v pátečním HP jste nezabodoval. A proč? Protože jste alibista.

Neodpověděl jste krátce a jednoznačně ani na jednu otázku, kroutil jste se jako had.

+1/0
4.7.2012 12:29

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: Uschlý, Ulejno, Uhlíř - parafráze na váš loňský blog

Dobrý den, díky za reakce, ze které je vidět, že čtete můj blog. Beru i takto podávanou kritiku. Pokud míříte na onu otázku týkající se "demisi pana Kalouska" (kde tolik lidí chtělo slyšet krátkou jasnou odpověď), tak vzhledem k tomu, že se mezi potvrzením mé účasti (úterý odpoledne) a samotným pořadem (pátek), se udála ta věc, která se stala (bleskurychlé odvolání Pospíšila), nemohl jsem odpovědět jinak než tak jak jsem odpověděl. S pozdravem, Martin Uhlíř

+1/0
5.7.2012 1:07

Petr Johan

Pane Uhlíři,

věřte mi, že pokud neuvedete v co nejbližším termínu na pravou míru veškeré záležitosti, týkající se tohoto excesu, který jste popisoval v tomto Vašem článku, potáhne se tato záležitost s Vámi ještě dlouhou dobu. Nezapomene se na to a bude Vám to připomínáno jako dnes zločiny komunistům. Zvláště pokud by to měla být záležitost cílené uměle vyvolané diskreditace strany jako takové.

Vy sice třebas budete v jiné politické straně, ale Vaše pokusy diskreditace tak, jak jsou (nejen z mé strany) viditelné, zůstanou v paměti lidí, kteří sledují dění kolem politické situace.

+3/0
3.7.2012 12:48

tyramysu

pane Uhlíři,

čekal jsem, zda nezareagujete na tazatele na FB, ale zřejmě ne, takže se chci zeptat - je níže uvedené kolující tvrzení J. Poláčka (kráceno pro limit idnes diskuze), zejména pak obsah zprávy, kterou vám poslal a o které je zřejmě celá tahle kauza, pravdivé? Pokud je, už jste vyhledal odbornou pomoc?

"V pátek jsem dostal od Martina Uhlíře, na dotaz, zda jde do televize, SMS zprávu: „Už to tak vypadá? Ale myslím, že nemusíte mít obavy, ta anotace je ze strany redakce zdramatizovaná. MU.“ 

Na tuto zprávu jsem odepsal: „Strach nemám, mám dítě. :) ale mrzela by mě mediální chyba, zejména když je teď v éteru trochu jiné téma a myslím, že topka jasně ukázala, že ji nejde o konzervování stavu.“

Zpráva se týkala mé dcery, nikoliv jeho dětí (rodinné poměry pana Uhlíře jsem neznal), a naznačovala pouze to, že „obavy“ nejsou tím, co mě motivovalo k naší komunikaci (...)."

+3/0
3.7.2012 4:35

tyramysu

Re: pane Uhlíři,

díky za doplnění článku, zřejmě ještě před mým příspěvkem v diskuzi... koukám, že také ponocujete. Vlastně jste mi potvrdil více, než na co jsem se mohl dále zeptat, nebo co jsem si odvážil o vás myslet. Rv Díky za to.

+1/0
3.7.2012 4:44

VsichniMeMajiRadi

Re: pane Uhlíři,

špína chlap neudpovídá Rv

+1/0
3.7.2012 10:00

Petr Johan

Re: pane Uhlíři,

SMS prostě nelze zveřejnit, protože nic nedokazuje, viďte pane Uhlíři?

:-)

+1/0
3.7.2012 12:33

Kilián123

Vážený pane Uhlíři

Předpokládám, že reakce v diskusi pod článkem asi nepíšete Vy, protože nikdo nemůže být tak blbej, aby neustále vysvětloval, jaký je hrdina, protože si prdnul před Kalouskem. 

Jestliže máte potřebu neustále vysvětlovat svou vlastní pravdu, tak si dál pište Vaše ukřivděné blogy, ale necpěte se do politiky. Nemáte na to. Vaše neustálé fňukání tam totiž nikoho nezajímá.

+3/0
2.7.2012 19:24

všd

Tři možnosti, co bude pan Uhlíř dělat

1. Přejde do SZ

2. Vytvoří s dalšími lidmi vlastní subjekt pro komunání volby na P-10

3. Přejde do jiné celoplošné strany, než je SZ

Pravděpodobnost vidím v tomto pořadí.

+3/0
2.7.2012 17:25

generál Patlay

Re: Tři možnosti, co bude pan Uhlíř dělat

Do SZ svymi nazory patri, v te puvodni strane se ocitl nejakym podivnym omylem osudu.

+2/0
2.7.2012 17:46

všd

Re: Tři možnosti, co bude pan Uhlíř dělat

Spíš z vypočitavosti, ale to je můj názor.

+2/0
2.7.2012 18:07

sTizz

p.Uhlir

SMS zpravu si vylozil spatne,o jeho dceri nepadlo ani slovo,tento blog bude v brzke dobe smazan a ocekava se verejna omluva od p.Uhlire. Spravedlnost musi byt.

+4/0
2.7.2012 16:22

Petr Johan

pane Uhlíři,

už Vám dochází, čeho jste dosáhl?

Možná malicherné popularity. Ale vyřešení problému, který máte, jste dosáhl? Povedlo se Vám možná ještě to, že jste nakrmil spekulanty informacemi, které oni potřebují.

Jestliže chcete někoho z něčeho obvinit a nechcete zveřejnit důkazy, tak o tom prostě nic nepište a mlčte. Takto působíte pouze a jen jako tlučhuba a zhrzený člen strany, který se potřebuje pomstít.

Pokud máte pravdu a bylo na Vás působeno tak, jak popisujete, tak bych to určitě neřešil na blogu, ale právní cestou, nikdo by to tady nevěděl. Vy takto přispíváte k demoralizaci společnosti.

+3/0
2.7.2012 13:00

terka v pelisku

Re: pane Uhlíři,

proč ta Vaše kritika na vystoupení Kalouska v OMV přišla s takovým zpožděním? Proč se k Vám nikdo další z Topky nepřidal? Při sledování pátečního HP jsem si chvílemi myslela, že to je nějaká fraška na vážné téma... Oproti kritikům Vašeho článku naopak vítám, že to bylo podnětem k nezametení pod stůl a že jste se tomu "nějak" postavil, ať už jsou původní pohnutky jakékoliv.

0/0
3.7.2012 0:44

ELAPHURUS

TOP znamená

Tuneláři, Opusťte Politiku.....RvRvRv

0/0
2.7.2012 11:37

KdeJePravda

Tragedie

Hned ze začátku, pokud politická strana má stanovy, tak zcela jiste slouzi k hladkemu chodu instituce a stejne to bude i vystupy do medii. Po 5 minutach jsem pochopil, proc se vam snazili vysvetlit, aby ste nikam nechodil, jelikoz jste tam z cele strany a ze sebe udelal saska pred celym statem. Po te, co jste se ztrapnil se ted snazite hledat vymluvy a pricinu nekde jinde.

Proboha, neznal jste ani zakladni veci, se kterymi prijde do styku zastupitel, neznal jste mistni realie. Kdyby bylo neco pravdy na tom, co zde hlasite, uz by to mela v rukou policie a ne media. Tohle je trapna snaha si zachranit trochu cti. Sam jste to videl na hlasovani divaku.. a to nemluvim o vasi nasilne minulosti.

+3/0
2.7.2012 10:27

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: Tragedie

:-) Tohle je docela profi sepsané, posílám pozdravy na Újezd.

+1/0
2.7.2012 10:39

hovn

Pane, nic ve zlém,

ale když jsem vás tak sledoval v HP, napadlo mě snad jediné výstižné - za zelena trhanej

0/0
2.7.2012 9:23

MacX

Přesto...

..., pane Uhlíři, nebyla by možnost v nějaké podobě text té SMS zveřejnit? Takhle to bohužel je dost bezobsažné tvrzení. Ne pro vás, vy ten text znáte.

0/0
2.7.2012 9:23

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: Přesto...

Děkuji za dotaz a za to, že se zajímáte. Prosím nechte to na mém uvážení, kdy, kde a jakou tak učiním. Netýká se to totiž pouze mé osoby.

+2/0
2.7.2012 9:28

MMister.com

ROFL

Někdo vleze k dinosauřímu mafiánovi do strany a diví se, že mafián se chová jako mafián. A ještě řekne, že to neni dinosaurus. :D Vy jste rozumu moc nepobral, co?

+2/0
2.7.2012 9:11

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: ROFL

Umíte číst? Pro jistotu jsem vám to podtrhl a zvýraznil:

"... Dovolil jsem si totiž panu Miroslavu Kalouskovi e-mailem vytknout jeho skandální výroky v pořadu OVM ohledně kauzy Parkanová (viz níže), píšu mu, že ohrožují důvěryhodnost celé strany...."

0/0
2.7.2012 9:17

Karolina TriplePeaks

Re: ROFL

no vy rozhodně umíte kopírovat, ale i to je ve vašem případě výkon, který bych neočekával, takže gratulace

0/0
2.7.2012 13:33

marek.voksay,blogidnes

Bohužel také nechápu smysl vašeho článku .....

pokud nechcete napsat vše. Bez zveřejnění všeho včetně podrobností a té SMS to nelze brát ani jako sebeobranný krok, protože jste vlastně zveřejnil jen podlézavý dopis Kalouskovi a oznámení vašeho vystoupení z "knížovy družiny" ..... Mimochodem pokud jste skutečně věřil straně kde je Kalousek a "kníža" a považoval jste ji za "jednu z mála zdravých" ..... pak je mi vás líto . Byl jste velmi naivní. Sundejte Kalouska, "knížu", Gazdíka Korteho a vaše nejvyšší stranické papaláše ... pak by to byl krok správným směrem. Tohle mi přijde jen jako fňukání.

+2/0
2.7.2012 9:04

martinuhlir.blog.idnes.cz

Re: Bohužel také nechápu smysl vašeho článku .....

Umíte číst? Pro jistotu jsem vám to podtrhl a zvýraznil:

"... Dovolil jsem si totiž panu Miroslavu Kalouskovi e-mailem vytknout jeho skandální výroky v pořadu OVM ohledně kauzy Parkanová (viz níže), píšu mu, že ohrožují důvěryhodnost celé strany...."

0/0
2.7.2012 9:17

marek.voksay,blogidnes

Re: Bohužel také nechápu smysl vašeho článku .....

jenže tady nejde o nějaké vytknutí, které navíc spíš působí jako podlézavý ponížený dotázeček Kalouskova vazala. Tady jde o to, že jste věřil někomu jako je gauner Kalousek a jeho "projektu". Pro mne je to ukázka naivity nabo hlouposti ..... při vší úctě k vám:-(Rv

+2/0
2.7.2012 9:22

strycek-Joe s.r.o.

Ambiciózní straník Uhlíř

si neuvědomuje, že strana je Kalousek a Kalousek je strana. Co by byl Uhlíř bez pana Kalouska ? Jen obyčejný bezpartiní Uhlíř. Polepšete se Uhlíři, neházejte Mirkovi klacky pod nohy ;-O!

0/0
2.7.2012 8:49

Yarda.

...Projekt, o kterém si myslím, že je na české

politické scéně jedním z mála relativně zdravých...

Prosím, poučte neznalého. Wo co go?

+2/0
2.7.2012 7:43

Edmund Černá Zmije

Chybí text SMS

Takže si vlastně nikdo nemůže udělat obrázek o tom, o čem vlastně píšete. Jestli je to tak závažné, že je potřeba obrátit se na policii. Nebo jestli jste to nemohl nějak špatně pochopit. Kdo je odesílatelem SMS. Předpokládám, že ne celá TOP09, takže kdo? Nějaký Kalouskův asistent, který mu vyřizuje maily? Nebo nějaký mafiánský pistolník, kterého si v TOP09 držíte na špinavou práci?

-

Moc nechápu tenhle blog. Je to součást nějakého politického boje uvnitř TOP09? Nemůže to poněkud zkomplikovat případné policejní vyšetřování? Čtenáře bez výše uvedených základních informací o ničem nepřesvědčíte, takže buď je tenhle blog hloupým a nepromyšleným činem, nebo by vámi nevyřčené informace ukázaly případ v jiném světle a pak by mohl být blog pokusem o manipulaci reality.

+2/0
2.7.2012 7:33

MacX

Re: Chybí text SMS

Já spíš nechápu vaši reakci. Podle mne jde především o sebeochranný krok, tenhle blog. Kdybych se ocitl v podobné situaci a měl strach z nějakých protiakcí, tak to taky zveřejním. Pokud máte pochybnosti o pravdivosti, tak proč by autor psal, že se obrátil na policii? Při propustnosti informací z české policie by se brzy ukázalo, jak to doopravdy je:-)

0/0
2.7.2012 7:39

Edmund Černá Zmije

Re: Chybí text SMS

Autor nepíše, že se obrátil na policii. Píše pouze, že probíhá "právní konzultace", to může být skoro cokoli.

-

Autorovi nevěřím ani datum, Pátek byl 29.6. a ne 28., jak píše. Takže ano, pochybnosti o pravdivosti textu mám, stejně jako pochybnosti o tom, že jste ten text četl.

-

Mimochodem, zveřejněním donutíte mafii jednat. Pokud je to skutečně mafie, je zveřejnění velmi špatný nápad. Pokud to mafie není, pak není ke zveřejnění důvod, proto se po důvodech ptám.

+5/0
2.7.2012 7:49

MacX

Re: Chybí text SMS

S tou právní konzultací máte pravdu, ale netuším, co konkrétně znamenají vaše tvrzení o tom, že zveřejnění donutí mafii jednat. Snad tu oba píšeme slovo mafie s nevyřčenými uvozovkami. Právě teď si každý dá pozor, aby něco proti němu udělal. A tím spíš mi není jasný váš podotek, že "pokud to mafie není, pak není ke zveřejnění důvod". Samozřejmě, že to mafie, snad, není.

0/0
2.7.2012 8:00

Edmund Černá Zmije

Re: Chybí text SMS

Tuhle hru, kdy se někomu říká mafie, ale přitom se předpokládá, že to mafie není a že všichni vědí, že to mafie není, prostě nehraju. Mafie je mafie. Tedy zločinecká organizace. Pokud někomu říkáte, že je mafie, a přitom víte, že to není pravda - nejedná se náhodou o pomluvu, urážku, křivé obvinění nebo podobné nepříliš čestné jednání? :-P

+3/0
2.7.2012 9:23

MacX

Re: Chybí text SMS

O mafii jsem původně vůbec nepsal. To slovo jste vnesl do diskuze vy, samozřejmě s ohledem na autorovy výroky o mafiánských vzkazech a mafiánské straně.

0/0
2.7.2012 9:28

Edmund Černá Zmije

Re: Chybí text SMS

O mafii píše autor, vy jste o ní původně nepsal a pak psal. V čem je vlastně problém? Vy jste začal vysvětlovat něco ohledně mafie a mafie v úvozovkách. Já tohle slovo nepotřebuji, ale když se používá, tak se mu nevyhýbám. To slovo má svůj význam a když ho autor použije, tak ho takto chápu.

+1/0
2.7.2012 9:37

MacX

Re: Chybí text SMS

"Samozřejmě, že to mafie, snad, není."

0/0
2.7.2012 9:43

MacX

Re: Chybí text SMS

Když už se tedy hodláte točit na blbostech.

0/0
2.7.2012 9:43

c114865

Re: Chybí text SMS

Závěrečná část vašeho příspěvku vypadá jako logický lapsus. Pokud je to mafie, tak nezveřejňovat, a pokud není, tak taky nezveřejňovat (= protože není důvod). Zvláštní přístup.

0/0
2.7.2012 8:36

MacX

Re: Chybí text SMS

Když jde o stranu, jde logika stranou.

0/0
2.7.2012 8:38

Edmund Černá Zmije

Re: Chybí text SMS

No, tím se opravdu mnohé vysvětluje. ;-D

+1/0
2.7.2012 9:17

MacX

Re: Chybí text SMS

Schválně, pane Edmunde, kohopak volíte?

0/0
2.7.2012 9:20

Edmund Černá Zmije

Re: Chybí text SMS

Je to osobní otázka, ale dobrá. Volím (poslední troje parlamentní vloby) malé strany, které se do parlamentu nedostávají. Naposledy to byli Piráti.

+1/0
2.7.2012 9:33

Edmund Černá Zmije

Re: Chybí text SMS

To vám jen tak připadá, zkuste si to promyslet. Dva různé příklady mohou mít nezávisle na sobě stejný výsledek. Třeba 1 + 1 = 2, no a 4 - 2 = 2. Je to také logický lapsus? :-)

+1/0
2.7.2012 9:16



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.