Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ondysek

5. 1. 2011 19:24
Bakala

Sponozorský dar pro ODS od pana Bakaly je sice zarážející, nicméně vazby pana Bakaly s TOP 09 jsou zarážející mnohem více.

Ve vašem příspěvku nás příliš neinformujete o tom, co předcházelo a následovalo Vašemu vystoupení.

Na facebooku Prahy 10 jsem objevil částečný záznam z Vaší vzájemné hádky.

Odkaz přikládám a nechť si každý udělá obrázek sám...

http://www.youtube.com/watch?v=g1FxsMJvvVA

0 0
možnosti

martinuhlir.blog.idnes.cz

5. 1. 2011 21:45
Re: Bakala

Dobrý den pane Ondrýsku,

co na to říci, škoda, že ten záznam je jen částěčný, nerad bych panu kameramanovi šahal do svědomí, ale tak děla to na mě dojem takové polocenzury, což musíme ve světle posledních událostí (mám na mysli totalitářské chování pražské ODS vůči občanům Prahy, viz http://martinuhlir.blog.idnes.cz/c/170736/Prazska-ODS-nezvlada-krizovou-komunikaci.html) vnímat jako krok správným směrem, tedy že ne úplná cenzura, ale jen polocenzura... Nechtěl byste prosím pana Šťastného kontaktovat, aby zařídil a na Youtube dal i to svoje povídání, které předcházelo řeči pana Richtera, to by totiž bylo velmi zajímavé.

Jestli máte odvahu se dostat z ulity anonymity a dozvědět se něco více o mých pohnutkách, kontaktujte mne prosím na mailu uhlir.martin@centrum.cz.

S pozdravem, Martin Uhlíř

0 0
možnosti

editti

5. 1. 2011 8:18
Vážený autore,

malý dotaz. Byl jste v minulosti členem ODS či její sympatizant?;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

hasmen - náhradní nick

5. 1. 2011 8:20
Holka,ty neumíš hledat?

Přihlášku do TOP 09 jsem zaslal na podzim roku 2009 - krátce po jejím

založení. Předtím jsem nikdy členem žádné politické strany nebyl.;-)

0 0
možnosti